Låt oss hjälpa er minska den onödiga tid ni kastar bort på allt från tidrapportering till rekrytering


Primass är utvecklat under flera års tid av personer med lång erfarenhet som assistansanordnare i nära samarbete med kunniga systemutvecklare.

 

 

 

Kontaktpersoner

Elin Thelin

VD
elin.thelin@primass.se

Marita Johansson

Supportansvarig
marita.johansson@primass.se

Våra kontor

Hudiksvall

Kastellvägen 2 C
824 55 Hudiksvall

Göteborg

Sven Källfelts gata 213
426 71 Västra Frölunda

Umeå

Kungsgatan 48
903 26 Umeå

 

 

Vision

Vår vision har redan från början varit att vara det heltäckande systemet för assistansanordnare. Låt oss hjälpa er minska den onödiga tid ni kastar bort på allt från tidrapportering till rekrytering.

Datasäkerhet

Primass hanterar känslig information och därför har vi utvecklat en datasäkerhet vi kan vara mycket stolta över. Vi följer riktlinjer enligt GDPR. Kontakta oss gärna om du vill veta mer om vår datasäkerhet.

Historia

Primass började utvecklas år 2011 i en första version. År 2014 släpptes en ny version av hela plattformen.  Idag finns även en mobilapp för iOS och Android och totalt har Primass hanterat över 150 000 tidrapporter

Leif Jonsson

"Vår vision har redan från början varit att vara det heltäckande systemet för assistansanordnare."

- Leif Jonsson, grundare

Över 2,5 miljoner arbetspass i över 150 000 tidrapporter

Primass används dagligen av små och stora assistansanordnare i hela landet





Låter det intressant?

Vill du veta mer om hur Primass kan effektivisera din verksamhet? Boka en kostnadsfri demonstration. Digitalt eller på plats hos dig.


Kontakt