Anette 01

"Lätt program som fungerar där jag är"

Primass gör det lätt för oss att jobba med anställningsavtal, tidredovisning och schema. Tidigare jobbade vi med papper och manuell redovisning till FK. Anette Olausson, VD på AO Assistans
Anette 01

Över 2,5 miljoner arbetspass i över 150 000 tidrapporter

Primass används dagligen av små och stora assistansanordnare i hela landet

Maria Bambi

"Programmet utvecklas i samråd med oss som kund"

Vi valde Primass för att det var ett heltäckande system. Vi ville ha ett system som kunde samla dokumentation och allt annat på ett ställe. Det är ett prisvärt system och Primass personal är lyhörda för vad vi behöver. Programmet utvecklas i ramråd med oss som kund, vilket vi tycker är väldigt bra.

"Ett enkelt program där man har god översikt över våra kunder och assistenterna"

Vi använder oss av Primass och lägger enkelt scheman utifrån beslut. Assistenterna kan själva gå in och se sitt schema och godkänna sina tider och vi på Min Assistans ser till att tiderna stämmer och använder oss av programmet för att skicka tidrapporterna vidare till Försäkringskassan el kommunen Sofia på Min Assistans, Örebro

Av och för anordnare av personlig assistans

Underlätta administrationen

Primass är utvecklat av assistansanordnare som sett den stora mängd tid som finns att spara.

Det heltäckande systemet

Många företag idag har fler personregister än nödvändigt. Skär ner antalet antal register till ett.

Höj säkerhet & kvalitet

Genom att samla allt på övervakade servrar höjer ni både säkerhet och kvalitet på samma gång.





Låter det intressant?

Vill du veta mer om hur Primass kan effektivisera din verksamhet? Boka en kostnadsfri demonstration. Digitalt eller på plats hos dig.


Kontakt